掃呢頁CODE去手機

2018年10月31日 星期三

周勵淇(前名:周麗淇):預告拍大熱宮庭劇 周勵淇傻到畀郭晉安恰 __,周麗淇,郭晉安,周勵淇,

Niki即將連拍兩套內地劇。已有一段時間沒有拍無綫劇的周勵淇(Niki),對於能與郭晉安及楊怡等好戲之人合作感開心,加上大隊遠赴布拉格拍外景,心情完全 ...


Niki即將連拍兩套內地劇。


已有一段時間沒有拍無綫劇的周勵淇(Niki),對於能與郭晉安及楊怡等好戲之人合作感開心,加上大隊遠赴布拉格拍外景,心情完全寓工作於娛樂!雖然暫時與無綫未有新合作計劃,但她指雙方感情非一紙合約,有需要的話定必「歸位」。

《再創世紀》已播畢,Niki演富二代,表面上是溫室小花,實情內心非常無奈,她說:「個角色係好冇主見、冇想法,成日畀郭晉安同林文龍擺布。因為家族背景冇得選擇,所以好似傻妹咁畀人利用,喺處理角色上都幾難做,成日都冇表情同冇感覺,仲要畀佢哋勁恰同打。」稍後她返內地拍兩劇,故事也是近期大熱的宮廷劇,預計要暫別香港一段時間。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!