掃呢頁CODE去手機

2018年10月6日 星期六

【綠葉兄弟團負責灌醉新郎哥?】韋家雄細微動作睇得出佢勁錫老婆 __,韋家雄,

【綠葉兄弟團負責灌醉新郎哥?】韋家雄細微動作睇得出佢勁錫老婆韋家雄娶老婆,請嚟一班「綠葉」兄弟襯托自己,識啲玩法喎。不過,呢班兄弟有啲非一般,事關韋家 ...


  • 【綠葉兄弟團負責灌醉新郎哥?】韋家雄細微動作睇得出佢勁錫老婆


  • 韋家雄娶老婆,請嚟一班「綠葉」兄弟襯托自己,識啲玩法喎。不過,呢班兄弟有啲非一般,事關韋家雄搵佢哋嚟唔係幫自己頂酒,反而需要佢哋幫手灌酒!

    韋家雄今早順利完成挑戰,浩浩蕩蕩咁接走新娘子,真係一副勝利者姿態架。一身傳統婚嫁服飾嘅新人,滿面幸福喜氣洋洋。見傳媒影相時,韋家雄依然忍唔住眼甘甘望實老婆,果然係「我的眼裡只有你」,新娘子更被佢望到有啲既尷尬又開心。

    之後兩人徇眾要求咀嘴,而且韋家雄愛意泛濫,錫極都唔夠,係咁嘟長個嘴繼續索吻。係幸福嘅,不過都好骨痺。

    直到上車時,從韋家雄一啲細微動作就睇得出,新娘子以後一定好幸福,因為韋家雄依然會主動開車門,小心扶老婆上車坐好。到自己上埋車坐低,再錫下面珠晒下幸福先施施然離開。

    喺一對新人離開前傾咗兩句,問到有無分配兄弟幫手頂酒,兄弟們即刻異口同聲話:「係佢幫我哋頂呀!佢搵我哋做兄弟係負責『隊』佢,因為唔俾佢飲佢會發脾氣。」新郎哥聞言笑騎騎:「我會自己飲返,佢哋負責把我灌醉,平時我會打啲酒精入身體。」咁今晚真係拭目以待喇。


    鍾意就快D Share啦!