網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月30日 星期二

李泳漢:小公主就出世!李泳漢厚禮冧老婆繼續生 __,李泳漢,

唔好畀佢停呀!藝人李家鼎(鼎爺)大仔李泳漢有心有力兩年抱兩,太太Conny預產期已到,隨時生得,雖然再度為人父,但他形容心情依然緊張,並大爆兩歲囝囝A ...


唔好畀佢停呀!


藝人李家鼎(鼎爺)大仔李泳漢有心有力兩年抱兩,太太Conny預產期已到,隨時生得,雖然再度為人父,但他形容心情依然緊張,並大爆兩歲囝囝Alfie勁呷醋:「佢一見我錫媽媽個肚就即刻扭計,做啲嘢引大家注意,已經不停同佢講就快做哥哥,以後要幫手照顧妹妹。」他謂已替囡囡改了英文名叫Charlotte,跟英國小公主夏洛特撞名。

李家鼎抱孫開心

問到會否繼續造人?泳漢表示爸爸與母親施明開心抱孫,不過明白現今養小孩負擔好重,所以沒有給予壓力,反而他很希望有個大家庭,已向太太表明愈多愈好,他說:「其實生小朋友係一個好大動力,放工返到屋企Alfie望住我笑,已經抵番晒。」為了鼓勵太太的努力,他表示已準備了一份神秘禮物,當追問是否送樓揸手,他自言暫時不能透露,總之會「終身受用」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!