掃呢頁CODE去手機

2018年10月4日 星期四

貝安琪:貝安琪懶理阿媽惹官司:專注番自己家庭 __,貝安琪,

貝安琪曾經同母親鬧不和。名模貝安琪出席活動,講到媽媽劉香萍早前被蕭定一娛樂公司入稟高等法院追討100萬人民幣,她說:「冇乜點同佢傾呢啲嘢,我其實都簽咗 ...


貝安琪曾經同母親鬧不和。


名模貝安琪出席活動,講到媽媽劉香萍早前被蕭定一娛樂公司入稟高等法院追討100萬人民幣,她說:「冇乜點同佢傾呢啲嘢,我其實都簽咗第二間公司,都要專注番自己嘅家庭。」

問到下月結婚嘅佢,預備成點?她說:「幾好,但依家開始有啲壓力。之前以為覺得好容易,但通知咗佢朋友之後,有好多朋友畀意見,收到好多message。(多到會鬧交?)咁又冇,大家心哋好好,但真係too much ,唔使咁多。(自己話晒事?)其實都已經plan好晒,不過男朋友成日都加呢加嗰樣。(加咗啲乜?)到時你咪知。」佢又透露仔仔將會擔任花仔:「之前一直以為佢有嗰啲衫,但原來係冇嘅,所以依家都未搵到佢嘅衫。」

對於好友Rosemary生咗BB,問到佢探咗BB未?佢即表示興奮:「佢個BB真係好得意,我個仔見到BB都好開心。(有冇叫你生番個?)佢未識叫。(追個女?)如果有都好,但男朋友想我專注喺個仔同埋做嘢方面。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!