網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月30日 星期二

【減肥無極限】甄詠珊學打拳兩個月減十磅肉 __,甄詠珊,

【減肥無極限】甄詠珊學打拳兩個月減十磅肉甄詠珊今日出席MASFIGHTWORLDGRANDPRIX拳賽記者會,原來她幾年前跟教練學過打拳,所以間唔中也 ...


  • 【減肥無極限】甄詠珊學打拳兩個月減十磅肉


  • 甄詠珊今日出席MAS FIGHT WORLD GRAND PRIX拳賽記者會,原來她幾年前跟教練學過打拳,所以間唔中也會欣賞拳賽。學打拳超過一年,甄詠珊指雖然不是為比賽而接受訓練,但很能體會拳手的辛苦及毅力,所以十分佩服他們付出的努力。

    「我當時因為要減肥,所以搵教練學打拳,呢種運動消耗好多體力,如果單係為減肥,我覺得係超掂,我學咗年幾,頭個兩個月已經減咗成十磅,不過就有好多損傷,因為我踢腳嘅位唔準,成日都踢唔中,搞到周身瘀傷,加上我本身啲皮比較薄,好容易就撞瘀,所以個一年,隻腳都好多傷痕。」甄詠珊說。

    甄詠珊表示下月開始入劇,不過趁有空閒,她打算找以前的教練繼續學拳,練反應之餘,又可以KEEP 弗。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    甄詠珊學咗頭個兩個月已經減磅十磅

    甄詠珊與韓國拳擊運動員崔洪萬



    鍾意就快D Share啦!