網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月26日 星期五

鍾欣潼:第二「波」來襲!賴弘國前妻再晒激索泳照 __,賴弘國,鍾欣潼,阿嬌,

賴弘國前妻Ivy又發功喇!台灣「醫界男神」賴弘國同鍾欣潼(阿嬌)已經展開新生活,而前妻趙筱葳(Ivy)一樣活得精彩,仲周遊列國!日前去咗夏威夷嘅佢就大 ...


賴弘國前妻Ivy又發功喇!


台灣「醫界男神」賴弘國同鍾欣潼(阿嬌)已經展開新生活,而前妻趙筱葳(Ivy)一樣活得精彩,仲周遊列國!日前去咗夏威夷嘅佢就大晒比堅尼相,而今日佢再發功喇!佢喺Instagram上載一輯着上海藍色嘅泳衣照,雖然只係一件頭,但心口開胸設計令Big爆上圍表露無遺!佢又喺沙灘「影後」大擺甫士,網民都激讚「太美了」!

不過佢竟然話「泳裝照停止」,但係「暫時」啫,睇嚟大家要畀啲耐性等吓喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!