網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月18日 星期四

娛刺撈飯:順逆流照頂照受!黃德斌閱歷無數好過等運到 __,黃德斌,

德斌呢位「逆流大叔」真係冇得頂!話咁快,唔夠三個月2018年就過去,要講本年度最特別嘅「細」紀婚禮,我Nuts哥同好多網民一樣,力推大叔黃德斌個婚禮。 ...


德斌呢位「逆流大叔」真係冇得頂!


話咁快,唔夠三個月2018年就過去,要講本年度最特別嘅「細」紀婚禮,我Nuts哥同好多網民一樣,力推大叔黃德斌個婚禮。早排佢同拍咗十三年拖嘅女友Joyce結婚,冇婚紗、冇禮服、冇龍鳳鈪、冇金豬,只喺酒店Coffee Shop搞個自助餐派對招呼親朋,五皮嘢搞掂。比起其他名人明星扮晒嘢,用錢搭夠講排場、晒命有幾多金豬巨鑽、用幾多荷蘭靚花做布景嘅所謂世紀婚禮,唔使踏上100呎水晶Catwalk天橋或360度旋轉舞台,黃德斌呢個婚禮夠晒簡單利落,有血有肉得多,真正代表咩係平淡而幸福。雖則結婚係人生大事,大極都係兩個人嘅事,你情我願簽個字就夠,邊個話藝人結婚就一定好似做騷咁做?

CV厚過電話簿

結得遲同早,觀點與角度,查實嫁得早不如嫁得好,風水佬都會攞錯羅庚滾搞你十年八年,嫁得唔好,早嫁又有咩着數?冇錯,佢性格係門字加個心,悶!不過身為男神嘅佢,對另一半猶如男臣,聽從跟從順從,抬得忍得又擔得,幫太太搬貨睇舖、去超市買餸入貨,加上佢CV厚過電話簿,閱歷無數,好過印印腳等運到自怨自艾嗰啲男人啦。正如佢早排部戲其中一句對白話齋:「錢銀同女人喺面嗰層,入肉最深係尊嚴。」乜都係假,尊嚴最重要。佢從來冇話講理想,唔係話佢甘願做一條鹹魚,而係講理想前,更加要講生存,你估佢又係十歲生日有十皮嘢收咁爽咩?順流逆流,照頂照受,有力,就去托貨做搬運囉,人哋覺得自己有身形有台型,咪去做Model囉,就係咁簡單。

爆肌熟男殺血路

入行前佢做過地盤、跟車、搬運,牛高馬大天生有副好身形,被睇中做男模,做做吓入電視台,路人甲、犯人乙、警察丙,有咩做咩,冇諗過憑一個角色一飛沖天去,踏踏實實去做,連武師都撈埋。個天都要畀啲刺激你,做二打六做足本分夠稱職又點?當年被安排拍三級片,露埋股上完床,點知就接大信封冇得續約,惟有拍拍籮柚繼續走,轉去做幕後。時來運到,冇幾耐又被召返去拍《真情》做「越南」,唔算大紅大紫,起碼出街都開始有人識,之後憑爆肌熟男形象同累積多年嘅演技殺出血路,左一句男神,右一句型男,抵晒!

五十知天命,就算知天命時先做到男一,對佢嚟講唔係大件事,情願外闖搵其他機會。撈咁多年,最特別係佢依然保持自我,唔應酬、唔Social,就算連微博、Ig都唔會玩,當唔少明星真係連條毛都要影埋出嚟擺上網博宣傳時,你可以話佢固執唔妥協,但係人云亦云,嘩眾取寵做小丑,淪為人家嘅笑柄, 好過癮咩?唔宣傳唔出位,係咪冇戲拍先?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!