網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月28日 星期日

謝霆鋒:後悔掟爛結他!霆鋒心痛:有珍藏「屍骸」 __,謝霆鋒,

年少輕狂!藝人謝霆鋒日前接受TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》主播許文軒專訪,大談創作廣東新歌感受。霆鋒直言從未離開過樂壇,他以煮食作比喻:「我 ...


年少輕狂!


藝人謝霆鋒日前接受TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》主播許文軒專訪,大談創作廣東新歌感受。霆鋒直言從未離開過樂壇,他以煮食作比喻:「我從來冇失去對於音樂團火,只係睇吓會醞釀幾耐,之前一直忙拍電影同美食嘅嘢,一路冇得分身,以前我係一團紅火周圍辣,依家係藍火較為集中,藍火一定熱過紅火,但我仲覺得自己係新人,因為我唔安於現狀,想追求進步。」

對於再回香港開騷,他表示一直都想,但不想隨便推出唱片或開演唱會:「因為唔想淨係集體回憶,亦唔希望交行貨,希望可以喺戶外做個嘉年華形式嘅騷,唔想個個坐定定睇我唱搖滾。(再開騷會唔會掟爛結他?)年青嘅時候係應該要做啲年青嘅嘢,只要唔係傷害人,鍾意做咪做,我又唔係掟個結他落你個頭度。(老實講早年掟結他,心痛嗎?)好心痛!通常都係結他走音,或者耳機有啲噪音而影響發洩。有樣嘢好笑,每一支畀我破壞嘅結他,完騷後我會走番出個台度執,將啲屍骸執番落個盒,我仲有keep住嗰啲爛晒嘅結他,望番佢哋一整晚係有後悔同慨嘆!」

至於因工作四海為家的他,問到可有感到疲累時,他笑言反而很享受這種攰:「因為我鍾意呢份工作,你唔鍾意好難做到廿幾年。如果你問我邊度最舒服,我會答喺飛機上最舒服,雖然得一個窗口同一份飛機餐,但已成為我最有歸屬感嘅地方,因為我喺飛機花嘅時間已經超越咗我喺屋企花嘅時間,而且嗰度有最私人嘅空間。如果我喺香港同北京會有好多人搵我,但喺飛機上就冇人搞我,佢哋會畀我休息,我可以做自己鍾意嘅事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!