掃呢頁CODE去手機

2018年10月26日 星期五

陳柏霖:【全城競猜】台女星驚爆被影帝𡁻完鬆! __,陳柏霖,

Excuseme?!有冇聽錯??台灣女星林佩遙有「漂亮女丑」之稱,日前佢忽然喺《麻辣天后傳》節目上透露,自己第一次畀咗一位圈中人,對方仲係「金鐘影帝」 ...


Excuse me?!有冇聽錯??


台灣女星林佩遙有「漂亮女丑」之稱,日前佢忽然喺《麻辣天后傳》節目上透露,自己第一次畀咗一位圈中人,對方仲係「金鐘影帝」,不過二人發生關係後,對方就飛咗佢,搞到在場來賓驚呼不已!

林佩遙話自己同呢位影帝關係曖昧,本來覺得差不多會一齊喇,所以就將自己嘅第一次畀對方,點知發生關係後,對方就漸行漸遠,她仲大爆對方勁靚仔,又會玩滑板,仲要係金鐘影帝,佢又坦言對方好花心,事後有很多「襟姊妹」出嚟同佢相認。

此言一出,卻惹嚟現場來賓質疑「金鐘影帝」品味差,林佩遙不甘示弱話:「試完以後真的不OK,所以其實是我不要他」不過佢都幫對方講好說話,話佢都唔算太衰,至少對方曾有花時間相處過:「有才華的人多少都比較風流…」而節目出街後,網友就嚟個全城競猜,憑「識玩滑板、靚仔、金鐘獎影帝」等線索,大膽估計有可能係曾以《我可能不會愛你》奪金鐘最佳男主角嘅陳柏霖,引起網友熱議。不過對此,陳柏霖經紀人直斥:「無聊!不予回應。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!