掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

【無綫眼中釘】胡杏兒陳國邦突然被飛 曾志偉以牙還牙最大膽(足本版) __,曾志偉,無綫,胡杏兒,陳國邦,

只要唔續約無綫,又或對節目有不同意見,分分鐘有機會得罪大台。好似胡杏兒,15年離開無綫往外闖,她本來孭飛的電視劇《陪着你走》宣傳活動,即時被叫煞停。之 ...




只要唔續約無綫,又或對節目有不同意見,分分鐘有機會得罪大台。好似胡杏兒,15年離開無綫往外闖,她本來孭飛的電視劇《陪着你走》宣傳活動,即時被叫煞停。之後的台慶劇《梟雄》,她更加被當透明,完全不用出現活動。不過胡杏兒十分明白事理,認為電視台有其政策,表示毫不介意。至於獎門人曾志偉,雖然向來是大台自己友,又碌人情卡,相助余詠珊入無綫時搞過唔少大型節目,但最後卻成為眼中釘。原因今年年中,他做發起人帶隊一班好友譚詠麟、羅家英、汪阿姐等飛俄羅斯睇世界盃,更在隔離台做嘉賓評述。之後曾志偉繼續無有怕,暗示無綫製作愈來愈慳皮,港姐選美竟然在西貢取景。曾志偉隨即被無綫封殺,冇得做港姐司儀,但余詠理就表示無綫百分之一百沒有封殺曾志偉。而兩次離開無綫的陳國邦,卻因為亮相ViuTV,被無綫即時抽起他本來有份旅遊節目《公公出埠》,無綠跟《公公出宮》一班演員再合作。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:

鍾意就快D Share啦!