掃呢頁CODE去手機

2018年10月5日 星期五

江美儀:小三導致同江美儀分手?吳君祥神回... __,吳君祥,小三,江美儀,

吳君祥話就算分手,同江美儀嘅關係都冇變!江美儀與吳君祥11年情玩完!身在內地的吳君祥接受東網訪問,大方承認此事。談到分手原因?他謂:「我同美儀相處一直 ...


吳君祥話就算分手,同江美儀嘅關係都冇變!


江美儀與吳君祥11年情玩完!身在內地的吳君祥接受東網訪問,大方承認此事。談到分手原因?他謂:「我同美儀相處一直都非常之好,完全冇問題,但緣分嘅嘢真係好奇妙,突然間緣分完咗就完咗,冇乜特別原因。」

「一張婚書不代表甚麼」

吳君祥多年前到內地發展,分隔兩地,會否出現了第三者?他謂:「絕對冇,就算我喺香港,都有機會有㗎啦,但我哋都冇(指第三者),依家分咗手兩年,我都仲係單身。(會唔會覺得一直冇結婚是致命傷?)唔會,一張婚書唔代表啲乜嘢,亦唔會用小朋友縛住對方,我哋都鍾意自由。(會否覺得好可惜?)一定有,始終11年感情。」

彼此關係冇變

吳君祥直言現在跟美儀的關係依然是家人,屋企有聚會都會叫對方參與,雙方仍保持密切聯絡,他謂:「我哋都Keep住有聯絡,我哋依然共同擁有一間公司,同埋佢都係我旗下嘅藝人,大家關係除了情侶之外,根本全部冇變!」既然關係仍然如此密切,將來有沒有機會復合?他笑言:「世事無絕對,只有真情趣,哈哈!將來嘅嘢講唔埋,復合都唔出奇,但呢一刻唔會。」

吳君祥一家一向很疼錫江美儀,對於兩人分手,屋企人有何反應?吳君祥表示:「爸爸冬叔(夏春秋)好豁達,佢唔會理太多,同我媽咪、家姐一樣,只要我開心就得,會任何決定佢哋都會支持,佢哋都同我一樣,當美儀係屋企人嚟。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!