掃呢頁CODE去手機

2018年10月22日 星期一

阮兒:撇甩衛志豪!阮兒返鄉下越南晒巨胸 __,阮兒,

返到鄉下大解放。無綫小花阮兒早前飛甩男友衛志豪,偕同女友人到越南旅遊兼探親,此行逗留了五日四夜:「我本身有越南血統,不過已經有十幾年冇返過鄉下喇,今次 ...


返到鄉下大解放。


無綫小花阮兒早前飛甩男友衛志豪,偕同女友人到越南旅遊兼探親,此行逗留了五日四夜:「我本身有越南血統,不過已經有十幾年冇返過鄉下喇,今次返去覺得變化好大,多咗好多靚地方,又開多咗Roof Top酒吧,就連我今次住嘅酒店,天台泳池亦好大兼景色優美,搞到我哋忍唔住日日晨早落去游水同影靚相留念。」

阮兒的兩位姑姐及堂姐則充當導遊,帶她們四出觀光及覓食,更有機會到訪當地大型珠寶店﹕「越南依家真係乜都有得食,仲有好多新鮮水果,價錢好平添呀。(搞到肥咗返嚟?)少少啦,去旅行唔理得咁多,食完返嚟先減啦。」她遺憾時間有限,今次仍有很多景點未能潮聖﹕「遲啲有機會一定要再返去玩個夠!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!