網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月3日 星期三

梁詠琪力撐首演音樂劇 陳明憙:好開心! __,梁詠琪,

梁詠琪力撐首演音樂劇陳明憙:好開心!Jocelyn陳明憙近月留在上海為舞台音樂劇《愛在星光里》排練,幾乎每一日都要接受密密麻麻的訓練。首次出演音樂劇、 ...


  • 梁詠琪力撐首演音樂劇 陳明憙:好開心!


  • Jocelyn陳明憙近月留在上海為舞台音樂劇《愛在星光里》排練,幾乎每一日都要接受密密麻麻的訓練。首次出演音樂劇、又要以國語講對白,作為唯一的香港演員,Jocelyn坦言有一定的壓力:「好在我角色,係講我剛剛在外國回來,講對白需要有ABC口音,但我嘅壓力唔係來自台詞,而係我第一次做音樂劇,但綵排咗一段時間,發覺同唱歌一樣,都係一種表演,我會盡量享受個過程,同觀眾有真實嘅交流。」

    Jocelyn指希望將來會有機會挑戰不同的角色:「其實近兩年都有機會拍一啲網絡短片,又喺北京電影學院讀過演員課程,發覺自己愈來愈鍾意演戲,就算要我做奸角都可以,一定會好好玩、好大挑戰。」

    Gigi梁詠琪上星期到上海睇演唱會,也順道探班,看看Jocelyn的綵排情況。對於Gigi的探班,Jocelyn表示相當好開心,又指希望十一月公演時,Gigi都可以來看她演出。

    鍾意就快D Share啦!