網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月1日 星期一

《都市閒情》:《流行都市》張景淳冇份?黃美棋加入戰團 __,《都市閒情》,張景淳,黃美棋,

全部有份!無綫新節目《流行都市》今日啟播接替《都市閒情》播出。一班舊主持安德尊(大王)、劉彩玉、章志文、宋芝齡、林淑敏、姚嘉妮、彭慧中與新加入的主持黃 ...


全部有份!


無綫新節目《流行都市》今日啟播接替《都市閒情》播出。一班舊主持安德尊(大王)、劉彩玉、章志文、宋芝齡、林淑敏、姚嘉妮、彭慧中與新加入的主持黃美棋等下午在將軍澳電視城舉行記招。

新節目包括有美食、潮流、親子、健康、養生、健身等元素,主持了12年《都市閒情》的安德尊表示:「時代變都要轉變,以前節目會多啲社會時事,依家就多咗同觀眾互動。」講到舊主持惟獨張景淳冇得留低?他說:「唔係,因為佢調咗去拍劇,佢遲啲會返嚟。」

十月可謂安德尊的攞獎月,除了成為無綫首位藝人獲得傑出員工獎項,還獲得由政府頒發的榮譽勳章,他說表示感到很榮幸。林淑敏則取笑說:「我唔知邊個提名佢,懷疑佢係自己提名自己。」林淑敏有幸主持《都市閒情》最後一集,亦慶幸新開始亦有份參與,她相信觀眾不會流失,認為節目比之前更豐富。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!