掃呢頁CODE去手機

2018年10月11日 星期四

曾志偉:重病秋仔嫁去韓國 志偉默默畀足一年醫藥費 __,曾志偉,

志偉真係有情有義!TVB節目《嫁到這世界邊端2》中,秋仔同暢勇嘅藍色生死戀,令人感動,Oppa對秋仔嘅愛,更加係至死不渝!患有重病嘅秋仔仲有一個救命恩 ...


志偉真係有情有義!


TVB節目《嫁到這世界邊端2》中,秋仔同暢勇嘅藍色生死戀,令人感動,Oppa對秋仔嘅愛,更加係至死不渝!患有重病嘅秋仔仲有一個救命恩人,佢就係曾志偉喇!

當時,秋仔喺TVB工作,負責做遊戲節目《超級無敵獎門人》,從而認識咗曾志偉。志偉知道秋仔患病之後,即時介紹專科醫生畀佢,睇一次醫生差唔多要成千蚊,志偉知道秋仔難以負擔,志偉仲自己畀埋錢,足足幫佢畀咗一年醫藥費,直到秋仔嫁咗去韓國,絕對係有情有義!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!