掃呢頁CODE去手機

2018年10月16日 星期二

代客霸車位?食肆阿姐阻街惹狂鬧 __,阿姐,汪明荃,

食店阿姐疑因代客霸車位,遭網民狂鬧。代客泊車見得多,代客霸車位見過未?網上流傳一條影片,攝於尖沙咀堪富利士道的一間連鎖食肆外,一名身穿該店制服的中年婦 ...


食店阿姐疑因代客霸車位,遭網民狂鬧。


代客泊車見得多,代客霸車位見過未?網上流傳一條影片,攝於尖沙咀堪富利士道的一間連鎖食肆外,一名身穿該店制服的中年婦人,在馬路上與路人口角。起因相信是涉事阿姐以一個「小心地滑」警告牌為顧客霸佔路邊位置,供其泊車,網民狂鬧:「夠晒霸道!」

片段由網民Eric Lim上載到Facebook群組「PLAY HARD 玩硬」。影片一開始可見,涉事阿姐站在馬路中心,身旁放有一個「小心地滑」警告牌。她一直在講電話,一名白衣男不滿其所為:「你話淨係一個車位我畀你,你成條路都要霸晒,40呎櫃嚟㗎喎,我點覺得合理呀!」

白衣男估計是一名貨車司機,其車被警告牌「頂住」,不能褪車。至影片中段,一名橙衫男把警告牌拿走,而一名戴眼鏡的女士,則勸喻涉事阿姐,並稱:「警察拉你㗎咋傻人!」影片最後,涉事阿姐回到行人路,惟仍語帶不滿:「夾硬嚟都有嘅!」

網民看過影片後,形容阿姐是「街霸」,「乜都死霸爛霸」。亦有網民謂:「堪富利士道日日係咁,(職員)幫老細霸位。」東網致電相關食肆了解事件詳情,接線職員稱會着專人於稍後回覆。

網民有話說

Jeff Ng:同佢叫個外買,佢即刻入去落單,咁你咪泊車囉

Mo Bo:我一句都聽唔到佢講咩

Man Justice:死霸爛霸 有咩用

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb: 

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!