網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月19日 星期五

【衰衝動害死手足】《跳躍》片頭有劇透 邊個討好角色被何廣沛累死? __,何廣沛,

大台力捧小生何廣沛,喺劇集《跳躍生命線》中,戲份同馬德鐘有得揮,甚至更多。對何廣沛嚟講,絕對係好事。不過,觀眾對佢嘅表現,彈多過讚。演技上,話佢浮誇戲 ...




大台力捧小生何廣沛,喺劇集《跳躍生命線》中,戲份同馬德鐘有得揮,甚至更多。對何廣沛嚟講,絕對係好事。不過,觀眾對佢嘅表現,彈多過讚。演技上,話佢浮誇戲假把聲又作狀;角色上,成日衰衝動做錯事仲要駁嘴,搞到係咁被人「卓家傑」、「卓家傑」、「卓家傑」,好鬼煩。正面啲睇,能夠為觀眾留下深刻印象,更成為吳卓羲接班人做大台衝動王,都算係另類上位,好事嚟嘅。

其實持平啲睇,卓家傑熱血衝動都係劇情鋪排啫,事關按一貫大台劇風格,遲下佢必定會因為衰衝動而搞出大頭佛,而且極大可能係害死身邊啲手足,然後反省改過,最後成為獨當一面嘅救護員,好似在哥(馬德鐘飾)咁。

咁究竟死咗邊個手足,令新衝動王角色性格大逆轉呢?按道理係:在哥教極卓家傑都唔聽,最後為救佢犧牲自己,令卓家傑終於明白在哥苦心,立志改過。

不過據TVB官方劇照,何廣沛劇中細佬羅天宇受傷被送上救護車,佢犧牲嘅可能性比在哥更大。但,諗深一層,羅天宇都係男主角之一,賣鹹鴨蛋可能性唔大。

所以,《壹》仔認為死嘅會係雄姐呂劍雄(張彥博飾),絕對唔係齋噏當秘笈,因為片頭有一幕係疑似浩園,卓家傑做代表企喺墳前,死者明顯係手足,仲要係同卓家傑好老友嘅人。再望望出席嘅人,第一排左至右有譚家俊(羅天宇飾)、常朗天(李霖恩飾)、高行仁(韋家雄飾)、陸昊然(郭子豪飾)、麥在田等,偏偏唔見雄姐。而且重點係,消防及救護學院方Sir(冼灝英飾)亦在場,身邊仲有雄姐5個家姐哭成淚人。邊個死咗,好明顯啦。

鍾意就快D Share啦!