掃呢頁CODE去手機

2018年10月11日 星期四

周潤發:發哥返到香港繼續跑!陳山聰:終於遇上他 __,發哥,陳山聰,周潤發,

發哥真係未停過,台灣跑完返嚟繼續跑!影帝周潤發日前去台灣宣傳新戲時,都不忘上山跑步,仲要連跑兩日,精力旺盛!最近佢已經返咗香港,但竟然冇停落嚟休息呀! ...


發哥真係未停過,台灣跑完返嚟繼續跑!


影帝周潤發日前去台灣宣傳新戲時,都不忘上山跑步,仲要連跑兩日,精力旺盛!最近佢已經返咗香港,但竟然冇停落嚟休息呀!

「Crazyrunner」成員之一嘅陳山聰就喺Instagram上載同發哥合照,原來佢哋一早就去咗跑步,仲有方中信,齊齊跑咗7公里添,佢留言:「感恩5年來係(喺)人生馬拉松跑道上幸運地遇上很多導師,今天終於有機會遇上他😊發哥感謝你在短短的路途上用心教導,我會努力地練習」最後喺水塘影大合照,依舊都係發哥揸機呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!