掃呢頁CODE去手機

2018年10月8日 星期一

【多圖】性感女神陳法拉晒泳裝巴打:依家真係愈嚟愈正 __,女神,法拉,陳法拉,

【多圖】性感女神陳法拉晒泳裝 巴打:依家真係愈嚟愈正
【多圖】性感女神陳法拉晒泳裝 巴打:依家真係愈嚟愈正.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspanifr ...


【多圖】性感女神陳法拉晒泳裝 巴打:依家真係愈嚟愈正





陳法拉早前於美國完成戲劇表演碩士課程,現時暫居於當地,法拉上月回港出席活動時,就表示會與法籍男友Emmanuel去法國度假,仲話去法國一定會著泳衣!話口未完,今日法拉就喺社交網站分享一張泳衣照,果然係找數女漢子~ 可以成日睇法拉騷身材的機會不是屬於我們的,咁就唯有一齊回味佢以前性感女神的風采!


陳法拉碩士畢業 進軍荷里活

現年36歲的陳法拉2013年離開TVB,之後甚少在港露面,早前佢在美國紐約的茱莉亞學院畢業,而且最威水係法拉是該學院首個華人表演系碩士之餘,更是首個華人以全A的成績畢業,真的是超抵讚!

陳法拉進軍荷里活

陳法拉五年前選擇告別大台,當時正是大台當紅花旦的法拉事業可以說是如日中天,佢當時毅然選擇離開無綫到美國讀書,如今以全A的成績碩士畢業,讓大家都看到其努力和付出,果然係高學歷女神!

傳聞陳法拉更被金牌經理人Brian Swardstrom看中,簽約美國著名經理人公司United Talent Agency(UTA),旗下的藝人都是荷里活的實力派,應屆奧斯卡影后《廣告牌殺人事件》女主角Frances McDormand也是其門下,仲有《變形俠醫》主角Edward Norton等等,看來法拉的實力受到國際認可。

陳法拉

陳法拉與同學們
陳法拉

陳法拉

找數女漢子 激罕晒泳衣照

講返正題,法拉上月回港出席活動時,表示會與法籍男友Emmanuel去法國度假,仲話去法國一定會著泳衣!話咁快佢今日就「找數」,於社交網站分享一張泳衣相,相中見到法拉身穿白色比堅尼,在陽光下露出甜美笑容,有幸用相機捕捉呢一刻的人,當然就係法拉男友Emmanuel Straschnov

男友視角

陳法拉

陽光燦爛,都不及法拉的笑容燦爛!

重溫昔日性感女神風采

唔知大家仲記唔記得,陳法拉2005年參選國際華裔小姐奪亞軍後入行,樣子甜美、身材出眾的法拉好快成為大台上位小花,更毫不吝嗇騷Body,不時都會除衫晒身材!不過今時今日,可以成日睇法拉騷身材的機會不是屬於我們的,咁就唯有一齊回味佢以前性感女神的風采!

陳法拉

2005年選華姐時的法拉!
陳法拉

大家認唔認得與陳法拉同屆的華姐?

陳法拉水著放題開始

法拉曾為日本雜誌拍攝模特兒照。

泳衣品牌代言人

當年法拉為泳衣品牌代言人,所以大家經常大飽眼福!

陳法拉早年為TVB拍攝年曆,多位型男索女水著示人~

事隔多年,法拉已離開大台,黃長興最近亦改名為「黃致豪」

那些年電視節目《夏日5A歡樂遊》,法拉當然係泳裝上陣,睇吓阮兆祥個樣…

件背心太緊除唔到?

拍劇博到盡

陳法拉拍劇時亦係博到盡,都有唔少性感演出令人留下深刻印象!

《溏心風暴》比堅尼青春無敵

《有營煮婦》露Bra又除褲

《師奶兵團》噴血誘郭政鴻

膠通消息來源:東方新地





有咩膠句分享下?












鍾意就快D Share啦!