網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月30日 星期二

馬清揚:錢慧儀美國休養 馬清揚一年去幾次探望 __,錢慧儀,馬清揚,

東華三院副主席馬清揚出席秋祭典禮,大方談及太太錢慧儀近況。東華三院副主席馬清揚出席上環文武廟秋祭典禮,他透露兩個仔仔先後到美國讀書:「大仔去咗三藩市、 ...


東華三院副主席馬清揚出席秋祭典禮,大方談及太太錢慧儀近況。


東華三院副主席馬清揚出席上環文武廟秋祭典禮,他透露兩個仔仔先後到美國讀書:「大仔去咗三藩市、二仔去咗洛杉磯。(有冇唔捨得?)都有少少,但都要佢哋學識獨立。(佢哋有冇打電話畀你?)唔需要啦,打親嚟都冇好嘢,通常唔係唔見Credit Card,就係唔見鎖匙。(會唔會擔心?)都唔會嘅,嗰邊咩都好方便,嗌外賣仲送到去門口,有Credit Card就搞得掂。」問仔仔有冇識女朋友?他笑言:「緊係有啦,之前佢迎新日完咗我約佢食飯,但就掛住識朋友所以遲到。」

另外,談及太太馬錢慧儀近況,馬清揚表示:「OK啦,佢跟仔仔喺美國住,佢依家心情都好好,嗰邊環境冇香港咁逼,比較適合休養。(有冇去探佢哋?)都有,一年會去幾次,早排東華有個活動,我帶啲學生去溫哥華交流團,都有順便過去探屋企人。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!