網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月9日 星期二

發哥拒絕台灣粉絲影大合照苦主現身爆料⋯背後原因竟然係咁! __,發哥,周潤發,

發哥拒絕台灣粉絲影大合照 苦主現身爆料⋯背後原因竟然係咁!
發哥拒絕台灣粉絲影大合照 苦主現身爆料⋯背後原因竟然係咁!.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspan ...


發哥拒絕台灣粉絲影大合照 苦主現身爆料⋯背後原因竟然係咁!







香港人都知道,發哥周潤發最鍾意同人合照,除咗來者不拒,仲不時幫手揸埋機添!對香港粉絲nice到核爆嘅發哥,對住台灣粉絲竟然會拒絕影大合照?實在太難以置信!有位「苦主」現身,爆出真相⋯⋯




發哥呢幾日去咗台灣宣傳新戲《無雙》,貼地嘅佢同平時喺香港鍾意搭地鐵周圍逛街一樣,「落區」去大安森林公園跑步、行陽明山,又搭捷運前往宣傳地點,係咁同途人合照、自拍,來者不拒,貫徹佢一貫作風。



巨星級嘅發哥,唔搭私家車,選擇搭捷運去宣傳電影,圈中有幾多人夠膽咁做?



發哥同途人都笑得好開心喎!



途中見到「自己」,集下郵先!



不過有台灣網民近日向FB影評專頁「膝關節」爆料,話自己曾經被發哥拒絕影大合照:「多年前與多名友人出遊,在香港偶遇發哥,要求團體一起跟他合影,發哥斷然拒絕…」唔通發哥係雙面人?

原來真相係⋯⋯「發哥表示,要就一個一個合影,這樣更有紀念價值!最後再來大合照!還說相機鏡頭髒了,幫我們擦乾淨!」影完相,發哥仲同呢班台灣遊客介紹好玩嘅景點﹐傾足15分鐘,毫無巨星架子!呢個超暖超親民嘅舉動,被台灣網民推爆!



喺香港,好運嘅話分分鐘會喺街見到發哥,原來喺台灣都一樣!



出名鍾意行山嘅發哥,去到台灣當然唔會放過陽明山



發哥鍾意做「揸機人」是常識吧!



好多記者同途人都一齊跑!

膠通消息來源:東森新聞、Elle Taiwan、中時電子報









有咩膠句分享下?












鍾意就快D Share啦!