掃呢頁CODE去手機

2018年10月23日 星期二

【漫畫改編】深田恭子拍新劇大玩四角戀 政治時事,恭子,深田恭子,

深田恭子接拍漫畫改編新劇《初次戀愛那一天所讀的故事》
日本女星深田恭子落實演出TBS電視台新劇《初次戀愛那一天所讀的故事》,大玩四角戀,周旋於永山絢斗、中村倫也同橫濱流星之間,劇集將於明年一月首播。呢部劇 ...


日本女星深田恭子落實演出TBS電視台新劇《初次戀愛那一天所讀的故事》,大玩四角戀,周旋於永山絢斗、中村倫也同橫濱流星之間,劇集將於明年一月首播。



呢部劇嘅編劇吉澤智子曾經炮製過《其實並不在乎你》,同深田恭子嘅《請和這個沒用的我談戀愛》,故事係由漫畫改編,講述深田恭子飾演嘅春見順子因東大考試失敗當上補習班教師,覺得人生事事唔順利,更對愛情好遲鈍,但身邊卻有三位唔同類型嘅男士,包括「白領精英」永山絢斗、「不良學生」橫濱流星,以及中村倫也飾演嘅舊同學兼高中老師。







精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



深田恭子劇中事事唔順利,更對愛情好遲鈍 深田恭子劇中事事唔順利,更對愛情好遲鈍
永山絢斗(左起)、橫濱流星、中村倫也

永山絢斗(左起)、橫濱流星、中村倫也

鍾意就快D Share啦!