掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

憑衫寄意 容祖兒要大紅大紫 __,容祖兒,

憑衫寄意容祖兒要大紅大紫近日,容祖兒為新推出嘅國語大碟《答案之書》四出宣傳,中港台三地飛唔停。日前,佢就現身國內音樂節目,將新碟入面嘅主打歌《長大》帶 ...


  • 憑衫寄意 容祖兒要大紅大紫


  • 近日,容祖兒為新推出嘅國語大碟《答案之書》四出宣傳,中港台三地飛唔停。日前,佢就現身國內音樂節目,將新碟入面嘅主打歌《長大》帶上舞台。舞台設計將《答案之書》投射喺台上,祖兒置身背景入面,將「長大」心境娓娓道來。

    《長大》係祖兒初心嘅音樂載體,回顧佢出道廿年嘅「喊死人」之作。除咗深情咁唱歌,祖兒繼續發揮佢九唔搭八嘅搞笑。好似面對由「道具卡片」中穿過舞台嘅效果,祖兒就話要練一晚,最重要係將紙劈好;演唱完後,問到佢點解會着呢套衫上節目時,祖兒就好搞笑咁話:「是大紅大紫的意思,所以希望你們會支持我。」咁都得?

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!