掃呢頁CODE去手機

2018年10月2日 星期二

欠許凱就齊一套 超蓮巴黎集郵魏瓔珞同嫻妃 __,何超蓮,許凱,超蓮,

超蓮(右)見到「魏瓔珞」吳謹言即集郵。
超蓮(右)見到「魏瓔珞」吳謹言即集郵。賭王三房千金何超蓮最近獲邀到巴黎出席時裝周,她前晚再次出席時裝周活動,同場有人氣內地劇《延禧攻略》女主角「魏瓔珞 ...


賭王三房千金何超蓮最近獲邀到巴黎出席時裝周,她前晚再次出席時裝周活動,同場有人氣內地劇《延禧攻略》女主角「魏瓔珞」吳謹言、「嫻妃」佘詩曼坐第一行睇騷,她們發現「小S」徐熙娣時不停影相。

超蓮早前有追看《延》劇,她當然不放過機會,向吳謹言和佘詩曼集郵,加上早前集了「富察皇后」秦嵐,超蓮現在只欠「傅恒」許凱就集齊全套閃卡。超蓮昨日說:「我有同佢哋講睇晒,我唔淨係睇《延禧》先識佢哋,不嬲有睇佘詩曼嘅劇,我睇TVB劇大,佘詩曼真人好靚,好似仙女下凡,真心鍾意佢,我坐正佢哋對面。我坐小S隔籬,同佢講我喺香港開咗間牛肉麵店,佢話未食過我呢間,佘詩曼就話返香港會嚟食。」

採訪:唐如



(左起)超蓮、小S和「嫻妃」佘詩曼在場內自拍。 (左起)超蓮、小S和「嫻妃」佘詩曼在場內自拍。
佘詩曼被超蓮讚真人好靚,似仙女下凡。

佘詩曼被超蓮讚真人好靚,似仙女下凡。

鍾意就快D Share啦!