掃呢頁CODE去手機

2018年10月24日 星期三

周勵淇(前名:周麗淇):【飛機孽緣】周勵淇瞓緊覺被叫醒仲要畀人鬧 __,周麗淇,周勵淇,

周勵淇大呻畀人叫醒問佢攞電話號碼仲用粗口鬧佢,令佢一直嬲到落飛機。藝人成日要出埠做嘢,一個唔覺意可能會遇到段飛機情緣,不過今日周勵淇(Niki)就喺社 ...


周勵淇大呻畀人叫醒問佢攞電話號碼仲用粗口鬧佢,令佢一直嬲到落飛機。


藝人成日要出埠做嘢,一個唔覺意可能會遇到段飛機情緣,不過今日周勵淇(Niki)就喺社交網大呻遇到段「飛機孽緣」,佢上載咗張機場嘅相並留言:「工作完畢一上飛機我就已經睡着了,睡到一半給人拍醒,這位男性問:『你是山東人嗎?』我睡到半夢半醒回答:『不是。』他繼續問:『那你是甚麼人?』我並沒有回答繼續睡。他繼續問:『你的手提電話號碼是多少?』我繼續睡並沒有理會,然後他就開對我始粗言穢語😰我成個人醒晒,當然睡不着,心裏有點害怕,很想反問他:『你是什麼人?😡怎麼可以那麼沒禮貌😤😤』一直嬲到落飛機😡😡人哋話飛機情緣,而我是飛機孽緣😫😫😫😫😫#好嬲 #畀人叫醒仲要畀人鬧 #世界真的無奇不有」

粉絲嬲到爆

粉絲見到就紛紛留言叫Niki小心,仲話個男人揀錯咗對象「抄牌」,竟然敢蝦佢哋公主,嬲到爆呀!喺度真係奉勸男士們想識女仔嘅話,就要畀啲禮貌同風度,唔好強人所難

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!