掃呢頁CODE去手機

2018年10月19日 星期五

《都市閒情》:大家放心!彭慧中《流行都市》繼續攞你命 __,《都市閒情》,彭慧中,《流行都市》,

彭慧中唔會令大家失望!播足26年嘅《都市閒情》,早前改革,連名都改埋叫《流行都市》。《都市閒情》近年最好睇嘅,一定要講主持彭慧中,佢成日短打上陣晒長腿 ...


彭慧中唔會令大家失望!


播足26年嘅《都市閒情》,早前改革,連名都改埋叫《流行都市》。《都市閒情》近年最好睇嘅,一定要講主持彭慧中,佢成日短打上陣晒長腿,睇到宅男流晒鼻血,咁轉做《流行都市》,呢啲養眼畫面會唔會不復存在?

咁大家放心,日前《都市閒情》,彭慧中又出動喇!但佢唔係晒牌長腿,今次佢係同大家做運動,佢背心上陣,做掌上理時,事業線夾晒出嚟!有網友就搞笑話:「有彭慧中,就有光希望!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!