掃呢頁CODE去手機

2018年10月4日 星期四

范冰冰醜聞:躺着也中槍!英媒又認錯關曉彤係范冰冰 __,冰冰,李冰冰,范冰冰,關曉彤,

「國際范」今次又被認錯!內地女星范冰冰尋日承認逃稅一事震驚全球,歐美日韓傳媒爭相報道。不過有英媒就擺烏龍,竟然配錯圖認錯「鹿晗嫂」內地小花關曉彤係冰冰 ...


「國際范」今次又被認錯!


內地女星范冰冰尋日承認逃稅一事震驚全球,歐美日韓傳媒爭相報道。不過有英媒就擺烏龍,竟然配錯圖認錯「鹿晗嫂」內地小花關曉彤係冰冰,唔少網民都留言:「This is not Fan Bingbing!(呢個唔係范冰冰!)」亦有人笑謂:「關曉彤~你要先努力賺到8.8億」、「其實應該冰冰傷心,九億都買不來國際臉」、「就跟我們看外國人長得都一樣的道理」!

其實喺今年5月《康城電影節》上,有外媒已經撈亂呢兩個人,當時關曉彤出場時,就認錯佢係范冰冰!而之前亦有外媒將范冰冰叫做咗李冰冰,非常尷尬!

另外,仲有英媒將有「翻被范冰冰」之稱嘅内地女星何承熹作為今次新聞配相,睇嚟「國際范」辨識度又創出新低了!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!