網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月19日 星期五

男人入產房例必會徬徨? __,

男人入產房例必會徬徨?

男人入產房例必會徬徨?不管是新手爸爸或已是多仔公,原來男人陪老婆入產房生BB時,依然會緊張得手忙腳亂,笑料百出!陳柏宇歌手陳柏宇今年9月榮升爸爸,當日 ...


不管是新手爸爸或已是多仔公,原來男人陪老婆入產房生BB時,依然會緊張得手忙腳亂,笑料百出!

陳柏宇

歌手陳柏宇今年9月榮升爸爸,當日太太符曉薇穿羊水時,他竟不相信,還指「人哋拍戲嗰啲唔係咁」而沒有拿「走佬袋」,直至去到醫院他仍向護士說:「乜同拍戲咁大分別嘅?穿羊水咁平淡?」難怪太太事後忍不住鬧他「粉蛋」。

陳曉東

藝人陳曉東的太太王妤嫻誕細女陳芷怡時,他原本打算帶相機入產房拍照留念,最後忘記帶之餘,連手機也忘了拍攝!雖然大女兒出世時他已有陪入產房的經歷,但再次面對迎接新生命的奇妙時刻,仍難免緊張。




鍾意就快D Share啦!