網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月4日 星期四

網民熱話:拍《延禧》為錢?秦嵐無懼測謊大考驗 __,《延禧》,秦嵐,

「富察皇后」秦嵐身體同把口都好誠實呀!內地劇集《延禧攻略》大受歡迎,早前「富察皇后」秦嵐、「嫻妃」佘詩曼、「傅恒」許凱及「爾晴」蘇青南巡嚟香港入無綫做 ...


「富察皇后」秦嵐身體同把口都好誠實呀!


內地劇集《延禧攻略》大受歡迎,早前「富察皇后」秦嵐、「嫻妃」佘詩曼、「傅恒」許凱及「爾晴」蘇青南巡嚟香港入無綫做宣傳,無綫官方社交網《See See TVB》梗係唔放過呢個機會,搵嚟秦嵐玩遊戲過三關,睇吓秦嵐係咪同「富察皇后」一樣咁完美!

首先第一關搵嚟秦嵐睇片,開頭就播《延》劇入面嘅片段,點知播播吓突然轉咗佢喺跳舞比賽節目《舞動奇蹟》嘅片段,令秦嵐都忍唔住笑,仲笑言見到自己跳錯!而喺劇中跳「洛神舞」而令人留下深刻印象嘅佢,第二關有「宮女」惡搞跳呢隻舞,最難得係秦嵐笑笑口,完全唔介意,事後仲同對方嚟個愛的抱抱,真係令人羨慕!

最後一關就有工作人員預備個測謊機同秦嵐玩問答環節,問到佢覺得有咩人比佢演得好時,佢竟然話有但唔太多,仲話大家一眾女演員相處得好融洽。而講到接呢套劇係咪為咗錢,佢就話:「我接這套劇不是為了錢,的確不是為了錢,因為片酬真的給得很少!」呢三條問題都一一過關,完全冇畀測謊機電親,證明佢真係冇講大話,係一個極誠實嘅人!唔少網友都話喺呢個年代實在好難得搵到咁真誠咁可愛嘅人,仲話點解佢無論戲內戲外都咁完美呀!

網民有話兒:

ChXXg Oi YXXg:點解可以咁完美

JXXny Xg:皇后點解可以咁誠實!

RXXa Yu:皇后勁靚

ScaXXett LXX:秦嵐好美


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!