掃呢頁CODE去手機

2018年10月17日 星期三

洪金寶:跟足指示減肥 洪金寶爆太太獎勵娶二奶 __,洪金寶,

洪金寶跟足太太指示斷食減肥,身形較為清減。藝人洪金寶到西貢為電影《如珠如寶》拍攝,見他身形較為清減,他表示有按太太高麗虹的指示斷食,並已進行了兩個月: ...


洪金寶跟足太太指示斷食減肥,身形較為清減。


藝人洪金寶到西貢為電影《如珠如寶》拍攝,見他身形較為清減,他表示有按太太高麗虹的指示斷食,並已進行了兩個月:「減少少肥又話唔健康、又話糖尿,要減少食量。依家要戒食澱粉質,仲有斷食一日飲菜汁,目的係將呢幾十年食嘅藥排出嚟。」

問乖乖聽話,太太可有獎勵?他笑言:「可能畀我娶二奶我肯做佢已經好開心,話想多謝番我,畀機會佢陪我耐啲,又話我想陪啲孫耐啲,就要好好照顧自己。」他又指孫仔亦好關心他,會禁止他食朱古力。

今次應林敏驄邀請拍戲,洪金寶表示拍得好舒服:「都係笑吓喊吓,做導演就辛苦囉!香港電影我都好耐冇參與,香港就快冇電影㗎喇!以前香港電影帶領潮流,依家畀韓國追過晒,香港人都唔睇香港電影。(拍太少電影?)係環境問題,依家都冇功夫演員,以前我哋練功係想做功夫明星,依家後生練功,都係出嚟賣叉燒包,係冇前景呀,咁你做乜諗嘢呢?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!