掃呢頁CODE去手機

2018年10月25日 星期四

克勤變內地歌手報足稅 __,

克勤與黃翊合唱《大會堂演奏廳》,全場High爆!
克勤變內地歌手報足稅歌手李克勤前晚為黃翊演唱會任嘉賓,黃翊笑言兩人對上一次合作是1989年的劇集《淘氣雙子星》,克勤笑說:「竟然用『淘氣』形容我,依家 ...


克勤變內地歌手報足稅

歌手李克勤前晚為黃翊演唱會任嘉賓,黃翊笑言兩人對上一次合作是1989年的劇集《淘氣雙子星》,克勤笑說:「竟然用『淘氣』形容我,依家應該用『長氣』嚟形容我哋。」他續謂兩人當年同一間唱片公司,但卻從未合唱,反而多年後終於同台。克勤又笑說:「我唱咗歌30年,依家變咗內地歌手。」黃翊即謂:「搵人仔係好事。」克勤笑言:「最緊要係報稅。」黃翊抵死問:「報足?」克勤笑言:「梗係!」

而另一嘉賓前Zen樂隊主音黃和興,則自爆膽粗粗問黃翊能否合唱:「佢最初冇應承,但尋晚畀佢捉咗上台,合唱咗一隻《I Remember You》,真係冇排過!」並透露將於12月與龍小菌舉行歌友會。

此外,台下捧場嘉賓有黎瑞恩、鄭敬基、阮兆祥、邵仲衡、謝寧、文佩玲、何婉盈、黎明詩、蔡立兒和老公、黃翊經理人鄭瑞芬等,令演唱會如群星敍舊會,充滿集體回憶。

黃和興自薦做嘉賓。
  • 黃和興自薦做嘉賓。

  • 放大圖片
黃翊到台下與歌迷握手,笑言被抓傷。

  • 黃翊到台下與歌迷握手,笑言被抓傷。



鍾意就快D Share啦!