網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月7日 星期日

江美儀:江美儀驚爆分手 性治療師好友解釋原因 __,江美儀,

何慕詩(右一)撐江美儀嘅決定。藝人江美儀好友、專業性治療師及兩性關係輔導員何慕詩表示事前不知對方已秘婚,談及分手一事則說:「做姊妹嘅一定希望佢開心,只 ...


何慕詩(右一)撐江美儀嘅決定。


藝人江美儀好友、專業性治療師及兩性關係輔導員何慕詩表示事前不知對方已秘婚,談及分手一事則說:「做姊妹嘅一定希望佢開心,只要佢覺得呢個決定正確,我當然唔會可惜。(佢近況點?)心情好好,工作排得好密好投入,大家唔需要擔心。」並指若有需要會介紹相熟律師給對方。

問到相戀10年的伴侶多數因何分手,她以專業角度表示有很多因素,包括感情變淡、性生活不協調、第三者出現等,故需要為感情保鮮:「一定『唔懶得』!好多人一齊耐咗會覺得咩都係奉旨,令怨言多咗。」又指溝通技巧非常重要,應以解決問題為前提,而非責怪對方。

至於與江美儀拍檔主持節目《街巿遊樂團》的滕麗名,坦言早知兩人已分手:「佢哋依家做番好朋友,朋友私人嘢由佢自己處理,既然和平分手、再見亦是朋友,冇乜好講。」另一拍檔麥長青則表示完全不知情。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!