掃呢頁CODE去手機

2018年10月28日 星期日

岳華:岳華出殯 張之珏寫「藏頭詩」悼亡友 __,岳華,張之珏,

張之珏寫了一首「藏頭詩」送給亡友。資深演員岳華日前於加拿大病逝,今日舉行出殯儀式,相識逾30年的好友張之珏飛往溫哥華出席喪禮,連日來他傷心悼念,並寫了 ...


張之珏寫了一首「藏頭詩」送給亡友。


資深演員岳華日前於加拿大病逝,今日舉行出殯儀式,相識逾30年的好友張之珏飛往溫哥華出席喪禮,連日來他傷心悼念,並寫了一首「藏頭詩」送給亡友。日前張之珏指自己突然戴上由岳華贈送錶帶的手錶,已十多年來冇戴,似有一些玄機。今日他特別帶上岳華送給他的錶帶,送對方最後一程,並配帶新西蘭土著毛里人為紀念尊敬先人之吉祥物及玉石。

張之珏出席喪禮時受訪時,說道相處多年的難忘往事,他說:「80年代初我認識岳華大哥,因為我要搞舞台劇,馮寶寶、梁家輝之外有一個好重嘅角色,我就打畀岳華大哥問佢可唔可以演舞台劇,跟住就結緣,佢做咗我五個舞台劇,喺大專會堂、新光戲院、利舞台,唯一同岳華可以喺香港當年全部劇院演晒,記得佢話企喺利舞台演戲,已經係佢一生其中一樣願望,同我合作亦係榮幸,我話唔好咁講我有好多嘢要跟佢學。岳華係一個完美嘅人,我喺娛樂圈咁多年,見盡好多人跟紅頂白,可能講一套做一套,但岳華大哥唔係,佢係娛樂圈嘅典範,佢人之好,我一時唔知點講。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!