網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月6日 星期六

【劉華撐人工島】前規劃署高官挑機反填海:新界大把地 __,劉華,劉德華,

香港所有問題都是土地問題。劉德華說:「我覺得東大嶼人工島方案係比較可取。」反正中華白海豚已死得八八九九,何不倒幾千億落海,填出一個人工島;再用幾千億起 ...




香港所有問題都是土地問題。劉德華說:「我覺得東大嶼人工島方案係比較可取。」反正中華白海豚已死得八八九九,何不倒幾千億落海,填出一個人工島;再用幾千億起橋築路,到時就人人有屋住、社區設施有著落,天下太平云云。然而「民間特首」背後,是過氣特首董建華的「團結香港基金」。配合政府的「土地大辯論」,過去大半年不斷吹奏:填海令香港滿希望。

「啲打」聲太吵耳,令退休老人伍華強深感煩擾,「除非我老人痴呆,以前發生嘅嘢,唔係而家班友咁講㗎喎。」「有人喺鏡頭前大聲疾呼:新界新市鎮全部都係填海得來,點解你哋咁大反應?好耐之前,我做過新市鎮規劃,大埔、粉嶺、上水、將軍澳。明明嗰時係收農地,點會係填海?我聽到好唔舒服囉。」

伍華強七七年加入政府,九九年起出任規劃署助理署長,一二年正式退休,對官僚心態撩如指掌,對特區政府的政治操作卻深感眼冤。高鐵、港珠澳相繼完成,若沒有更大的大白象,怎能淘空財政儲備?「我又俾個benefit of doubt政府。我唔相信佢搞填海係一種勾結。佢唔想面對香港現有的土地被人攏斷、囤積居奇;唔想面對我哋嘅土地資源受到好大破壞。攪唔掂,咪去攪另一種破壞囉。」「填海唔好呀?咁攪郊野公園。公園唔好?又攪呢度攪嗰度。我叫呢個做『破壞環境大競賽』。」「你揸車去新界睇吓就知,唔係冇地,係管理不善。香港,而家人哋笑你管治水平好低啊。」


鍾意就快D Share啦!