掃呢頁CODE去手機

2018年10月8日 星期一

做司儀喪背稿 朱慧敏緊張消瘦 __,朱慧敏,

朱慧敏盛裝出席,大晒曲線身形。
做司儀喪背稿朱慧敏緊張消瘦「2018亞洲小姐競選」香港賽區決賽昨晚舉行,港姐出身的朱慧敏及梁佩瑚分別擔任司儀及評判。朱慧敏直言很大感觸,勾起當年參選回 ...


做司儀喪背稿 朱慧敏緊張消瘦

「2018亞洲小姐競選」香港賽區決賽昨晚舉行,港姐出身的朱慧敏及梁佩瑚分別擔任司儀及評判。朱慧敏直言很大感觸,勾起當年參選回憶:「好多謝何麗全,當年我選港姐屬於海外佳麗,係何生帶我返嚟香港參選,所以話呢個世界係有無限可能。第一次做司儀挑戰好大,因為係Live,好多資料性嘅稿要背,啲稿又不斷更新,都好有壓力,因為咁瘦咗。(幫佳麗解圍?)佢哋口才唔錯,不過今次問答環節,係由評判負責。」

梁佩瑚表示選美標準是要大方得體,至於同樣擔任評判的陳志雲則說:「建議下年亞姐可以改為評判着泳衣,留畀佳麗問番佢哋問題,因為呢啲都需要技巧。」

梁佩瑚、陳志雲
  • 梁佩瑚、陳志雲





鍾意就快D Share啦!