網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月18日 星期四

【主播多惹爛桃花】張文采苦戀偷食男羅鈞滿 陳嘉倩明知故犯做小三(足本版) __,

大台女主播出名多靚女,遠嘅唔再講,就以最近常見嘅為例,講樣有越睇越四正嘅麥詩敏。今年先得26歲,喺鏡頭前專業有台型,鏡頭後就變返做一個青春可愛少女,而 ...




大台女主播出名多靚女,遠嘅唔再講,就以最近常見嘅為例,講樣有越睇越四正嘅麥詩敏。今年先得26歲,喺鏡頭前專業有台型,鏡頭後就變返做一個青春可愛少女,而且佢身高1米7,一對長腿令唔少巴打投晒降;

講身材有同樣都係26歲嘅梁凱寧,外表亦都唔差,不過比起靚樣,佢呼之欲出嘅上圍更加吸引眼球,加上佢穿搭風格好多時都係窄連身裙,仲要喺腰間綁多條帶收細腰部,令佢本來已經突出嘅上圍更添逼爆嘅視覺效果,令人睇天氣報告聽到「雨勢有時頗大」時,都會不自覺點頭贊同。

當然,大台靚女主播又點只上述兩位,嚟緊仲有賴凱靖、周可茵、李慧怡呢啲二十出頭後起之秀,真係可以令男士個個睇到心心眼,爭相交表做兵;女士們都可能羨慕又妒忌,眼紅佢哋眾多裙下之臣。

不過,有句說話講得好啱,「你睇我好,我睇你好」咋!其實唔少女主播靚麗外表、女神形象背後,咪一樣遭遇爛桃花。好似麥詩敏咁,網上流傳話佢有個「好勁」嘅男朋友架。邊忽勁就唔清楚,但就有人話不時喺老蘭見到佢條仔食女。

麥詩敏呢單無圖無真相齋噏,又真係講唔過去嘅,咁講下人人都叫佢BB嘅陳嘉倩啦。2017年揀著個陳志遠拍拖,點知男友被揭有案底,又爆出個正印女友朱婉禎出嚟。雖然陳嘉倩火速宣佈分手,但朱婉禎又喊晒口咁拎出嘉倩BB嗌陳志遠做老公嘅箍煲短訊,令佢成為全城鬧爆嘅第三者。嘉倩BB就解釋拍拖期間從來唔知道有朱婉禎嘅存在,自己都係受害者被蒙在鼓里,之後又聲稱被恐嚇,以人身安全為由報警處理。不過,陳志遠之後承認係賤男,仲反指嘉倩BB一早知自己係小三都摏個頭埋去,認真峰迴路轉。

陳嘉倩捲入桃色風波未算慘,最陰公都係張文采。同羅鈞滿拍拖4年,男方出軌偷食空姐Sylvia,張文采都忍,選擇原諒,然後做個跟得女友,男友踢波佢就喺場邊打氣,愛得高調搞到大台勒令要低調處理,但張文采都一於少理。後來羅鈞滿喺韓國影人裙底闖禍,都係張文采親自飛過去接濟。雖然共過患難,可惜羅鈞滿不久後再被踢爆繼續偷會空姐Sylvia,張文采至此先知原來佢哋一直未斬纜,加上男友唔道歉更冷冷地講咗句:「我哋冷靜下先。」張文采終於徹底死心。好彩,佢最終都搵到好歸縮,本月更同消防員男友拉埋天窗,做個幸福人妻。

所以話羨慕咁多做乜吖,主播幾靚都好,始終係人,唔係吸風飲露就得。感情上,佢哋同大家都一樣,喺人生路上都總有機會遇上賤男,或者因為佢哋靚,中招機率更加大都唔定。

鍾意就快D Share啦!