掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

張繼聰:同周秀娜突襲戲院!張繼聰爆阿仔感性浪漫 __,張繼聰,周秀娜,

張繼聰同周秀娜突襲戲院!藝人張繼聰與周秀娜(Chrissie)為新片《女皇撞到正》到戲院謝票,觀眾對他們突襲現身均大感驚喜,期間二人與觀眾玩問題遊戲, ...


張繼聰同周秀娜突襲戲院!


藝人張繼聰與周秀娜(Chrissie)為新片《女皇撞到正》到戲院謝票,觀眾對他們突襲現身均大感驚喜,期間二人與觀眾玩問題遊戲,又送電影紀念品兼影大合照,非常投入。

雖然為該片連跑幾場謝票,但二人未有半點疲態,阿聰坦言最緊要作品口碑好,故未有詢問票房數字。問到太太謝安琪可有捧場?他謂:「佢睇咗初剪,唔使佢講評論啦,佢淨係話鍾意已OK,藝術嘢無需多講。反而個仔睇完後話有個位係喊,真係唔似我,覺得佢原來幾浪漫。」更指現時有三部作品同時上映,此乃歷史性的一次。問到如此醉心拍戲,是否已忘記歌手身份?阿聰笑指現時唱歌已變成私有化:「我沖涼時會唱,或者一喲Annaul Dinner囉!」

而Chrissie被問到與經理人錢銀糾紛,她表示一切還在進行中,由於已交律師處理,故不便多談。問到可有信心討回款項?她謂:「都係交畀律師。(件事好困擾?)係煩,但暫時都冇太大影響,只係時間上來來回回啫!」

此外,有份演出該片的邵音音,日前就現身旺角街頭大玩Busking,不過卻全程站於宣傳海報後懶神秘,吸引大批市民圍觀。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!