掃呢頁CODE去手機

2018年10月26日 星期五

任達華:打爛醋埕!任達華接受唔到阿女拍拖 __,任達華,

任達華接受唔到呀!藝人任達華出席香檳品牌活動,表示平日愛與太太琦琦品嘗香檳,尤其在外地海邊一邊歎酒一邊欣賞風景,零舍享受。他透露現年13歲的女兒任晴佳 ...


任達華接受唔到呀!


藝人任達華出席香檳品牌活動,表示平日愛與太太琦琦品嘗香檳,尤其在外地海邊一邊歎酒一邊欣賞風景,零舍享受。他透露現年13歲的女兒任晴佳早前初嘗人生第一滴酒:「佢上科技堂要試酒精成份,呢種教育方式幾好,可以喺視覺上學習,唔會淨係得文字咁悶。我第日會教個女飲酒,知道品酒嘅享受。」問到會否擔心女兒愛上飲酒?他表示:「會教佢控制,呢樣好緊要。依家畀佢見識吓新鮮事物,上年一家人去意大利時,個女都未飲過。」

提到女兒開始長大,問是否有心理準備讓女兒拍拖?任達華即打爛醋埕說:「未!冇啲咁嘅事,佢得13歲仲細。(禁止女兒拍拖?)咁細個,冇啲咁嘅事。(等佢再大啲?)冇啲咁嘅事。(呷醋?)冇啲咁嘅事!」果然女兒是爸爸前世情人,認真搞笑!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!