掃呢頁CODE去手機

2018年10月14日 星期日

【夠晒貼地】唱到除鞋坐地爆喊 鄧小巧開個唱欣宜釗峰撐場 __,欣宜,鄧小巧,

【夠晒貼地】唱到除鞋坐地爆喊鄧小巧開個唱欣宜釗峰撐場鄧小巧日前在演藝學院舉行兩場「InnerStrength」音樂會,共演繹了十多首歌,在音樂會上小巧 ...


  • 【夠晒貼地】唱到除鞋坐地爆喊 鄧小巧開個唱欣宜釗峰撐場


  • 鄧小巧日前在演藝學院舉行兩場「Inner Strength 」音樂會,共演繹了十多首歌,在音樂會上小巧情緒高漲搞到又喊又笑又赤腳又坐地,辣慶全場觀眾並齊齊企起身大合唱,小巧更一時感觸兩度落淚,令台下觀眾也眼濕濕,她又有感而發希望大家住在同一屋詹下,要好好珍惜及愛護自己及身邊人。

    鄧小巧一連兩晚在演藝學院舉行音樂會,今次是她與舞台及製作藝術學院學生共同創作的音樂會,昨晚是尾場演出,到來捧場的圈中友好有鄭欣宜、陳建安、梁釗峰及黎曉陽等,在音樂會上小巧一時感觸兩度落淚,當她唱到「和好」時忍不住喊起來,因為台上出現她與家人及朋友的童年照片,令她回想起不少過往生活的難忘事。另外,唱到「 荒唐」、「四大發明」時她也落淚,令在場的觀眾即場大叫為她打氣,小巧覺得大家一齊生活在同一個城市,應該要好好愛自己及身邊人,讓大家繼續生活下去。小巧不只唱到喊,還除鞋做赤腳大仙坐在地上繼續唱,當唱到「可惜你是個人」時,她叫大家企起身並揮動手上的彩虹卡,在安歌環節小巧又與觀眾玩包剪揼決定唱幾多首歌,最後多唱兩首完結音樂會。

    小巧笑:「完成呢個音樂會之後有啲百感交集,因為籌備咗一段時間,係同學生合力創作嘅音樂會,頭場係不設售票,係特別邀請演藝學生、老師欣賞,尾場係粉絲買飛入場,所以呢場大家都喊得幾金,由開場唱《石頭芭樂》到尾一路氣氛都好都,所以本來我好少有安歌位,不過今次好感動,咁坐埋地下唱個感覺同歌迷好近,我一早預咗唱「和好」同「強弱」會喊,特別係「和好」因為台上Show咗我同媽媽、家姐啲舊照,令我驚覺自己原來已經咁大個,仲開埋音樂會,所以又好感動,我要多謝大家嘅掌聲、眼淚,啲朋友佢哋入到後台都忍唔住喊,咁希望今次音樂會之後可以有機會去更大的場地演出。」

    坐落地下最貼近觀眾。

    唱到鞋都除埋!



    鍾意就快D Share啦!