網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月25日 星期四

黃心美:三妹出閣做神秘嘉賓!黃心美帶男友見埋家長 __,黃心美,

男友已融入家中?藝人黃心美出席一個澳洲品牌的健康食品活動時,透露剛從墨爾本出席完三妹黃心慧婚禮返港,她笑言要多得三妹,集合了一家人齊齊整整去旅行,她說 ...


男友已融入家中?


藝人黃心美出席一個澳洲品牌的健康食品活動時,透露剛從墨爾本出席完三妹黃心慧婚禮返港,她笑言要多得三妹,集合了一家人齊齊整整去旅行,她說:「對上一次全家旅行已經係8年前,我哋幾姊妹各有各忙,媽咪又長住溫哥華,所以好難得集埋一齊,我留咗五日,星期二(23日)先返香港。」

墨爾本婚禮除了心穎的男友馬國明有份出席外,原來心美的另一半亦有同行,甚少談及感情事的心美說:「我哋都拍咗年幾拖,男友唔係圈中人,唔想帶佢出嚟影響佢嘅生活,其實以前離婚又好,依家拍拖又好,我都會坦白,但唔想用嚟消費,(男友都好入屋,見晒家長?)我妹請佢,佢得閒咪一齊去囉!」問到會否有再婚的想法,她直言並沒有結婚的憧憬,不會覺得婚姻是童話,也不想結婚似做騷:「可能做好多event,去三妹婚禮,我對着乜都好麻木,我妹先係主角,自己着乜都冇所謂。」

她說三妹選擇在外地結婚,甚有難度,由於沒有請wedding planner,故發生不少蝦碌事件,如新娘子漏了揸花球在酒店,因車程太遠,最後要再做一個全新花球,笑言:「用錢解決到就世界和平」見慣大場面的心美,直言看到二妹心妙為新娘上頭時,自己一度失控流眼淚,又爆二妹飲茶時,又喊到收唔到聲,心美說:「二妹飲妹妹杯茶時,二妹係咁喊,喊完又笑,仲笑到噴茶,佢個小朋友坐喺佢大髀,啲茶噴到小朋友身上。」她揚言大家都是笑中有淚,四姊妹感情愈大愈好。提到健康食品,心美笑言自己已29+7,年紀不少,故一直有服用健康食品的習慣,保養皮膚、頭髮和指甲,她說每年11月是最忙的月份,故會訂定一日三餐的健康餐送上門,好讓工作後回家有啖好食。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!