掃呢頁CODE去手機

2018年10月27日 星期六

陳煒:陳煒豪語擸三地視后 黃智雯集氣截擊搶票 __,視后,陳煒,黃智雯,

黃智雯同陳煒為爭星馬視后鬥到難為難解!無綫年底頒獎禮每年都競爭激烈,雖然今年取消在馬來西亞及新加坡舉行「TVB馬來西亞星光薈萃頒獎禮」及「星和無綫電視 ...


黃智雯同陳煒為爭星馬視后鬥到難為難解!


無綫年底頒獎禮每年都競爭激烈,雖然今年取消在馬來西亞及新加坡舉行「TVB馬來西亞星光薈萃頒獎禮」及「星和無綫電視大獎」,但投票仍會繼續,昨日有份候選的演員陳煒、Mandy、李施嬅、袁偉豪、譚俊彥及黎諾懿清晨便出發往星馬拉票。

今年角逐星馬兩地的視后名單旗鼓相當,《宮心計2之深宮計》的陳煒與胡定欣、《BB來了》的李佳芯及《三》劇的Mandy等,當中於《三》劇一人分飾三角而贏盡口碑與收視的Mandy,獲兩地觀眾熱捧,演技亦備受讚賞,大有機會爭視后。昨晨七時許,她於香港機場出發,獲十多名粉絲送機,人氣先贏一仗。她接受東網訪問時表示對攞獎有一定信心,又指知道劇集在星馬反應好,自己亦預備了歌舞表演來答謝觀眾,準備充足。而同劇拍檔袁偉豪亦揚言支持她攞獎,她笑說:「佢唔撐我撐邊個。」又稱會揀對方做視帝,大讚其演技脫胎換骨。

一票都不能少

強敵當前,被視為台慶視后大熱之一的陳煒,當然不能掉以輕心,雖然今日在港有工作,但她為了到新加坡拉票不惜「密密飛」,今日返港工作後,翌日會再出發到馬來西亞拉票,無懼舟車勞頓,誓要「一票都不能少」,目標指向三地視后。昨日問到攞獎信心時,她亦說:「信心要畀自己,自己付出好多,拍呢套劇好辛苦,有觀眾鍾意好開心,年底個成績表就出嚟,我會努力啲、宣傳多啲。(網民支持你攞視后?)向來都有粉絲支持,出街聽到佢哋話支持我,好開心。我好少去星馬宣傳,好多粉絲有問我幾時去,今次終於去,套劇喺當地好多人支持,因為古裝劇比較少。(最想攞香港、馬來西亞定係新加坡視后?)攞晒!講笑,有就好開心。」

支持頒獎禮新安排

向三地視后目標進發的陳煒,對於今年無綫取消在星馬舉辦頒獎禮,她表示無損獎項的認受性:「只係少咗個製作同少咗個騷,但都係觀眾投票。而且去咁多地方出席頒獎禮都好頻撲,所以會支持公司決定。」至於Mandy亦表認同,她指今次星馬的粉絲也可以投票,參與度很高,而李施嬅則認為兩睇:「喺當地頒獎,可以感受當地觀眾熱情,但喺香港搞都有好處,以往開劇而出席唔到嘅同事,今次可以參與。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!