掃呢頁CODE去手機

2018年10月24日 星期三

黃翊:放下心頭大石!黃翊老婆開騷前及時甦醒 __,黃翊,

撐住呀!歌手黃翊在九展舉行首個演唱會,騷後接受訪問,問到可希望如李克勤所言,不久再開騷?他表示:「希望一年左右啦,我今次都籌備咗10個月。(下次想紅館 ...


撐住呀!


歌手黃翊在九展舉行首個演唱會,騷後接受訪問 ,問到可希望如李克勤所言,不久再開騷?他表示:「希望一年左右啦,我今次都籌備咗10個月。(下次想紅館?)如果紅館就更加好,今日開到演唱會已經係奇蹟,如果奇蹟再發生多次我唔介意,我都好希望可以踏足紅館。」講到太太日前昏迷,幸好開騷前幾日醒番,對此他坦言放下心頭大石:「太太喺10月9號喺屋企昏迷,真係好大件事,嚇死我,即刻叫救護車送佢入醫院。」

他續謂太太入院後即送入深切治療部:「醫院即刻照佢個腦,驚佢爆血管,因為我發現佢昏迷時,見到成床都係血,唔知點解佢會嘔血,所以就照,驚佢內出血,但照完之後乜事都冇,原來係佢昏迷時抽筋,咬到條脷,所以流咗咁多血。」幸好開騷前幾日太太終於醒番,情況日漸好轉,他表示:「起初醒番佢好瘦,冇氣冇力,但依家已經可以同我講電話,康復進度十分理想,好開心可以喺演唱會前有番意識,變咗做演唱會唔使有牽掛。」他又謂這段時間實在太操勞,搞到聲沙,用了很多方法都不可行,希望大家不要介意。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!