掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

何紫綸:女人味滿瀉!何紫綸初見吳家麗讚唔停 __,吳家麗,何紫綸,

Keep得好好~名模何紫綸(Ann)有份主辦的「2018亞洲太平洋國際小姐」,總決賽已於本月初在菲律賓順利舉行,早前Ann親自到機場接應總決賽前五名得 ...


Keep得好好~


名模何紫綸(Ann)有份主辦的「2018亞洲太平洋國際小姐」,總決賽已於本月初在菲律賓順利舉行,早前Ann親自到機場接應總決賽前五名得獎佳麗,並率領香港區八強佳麗包括冠軍莊靜儀(Victoria)、亞軍張翠珩、最上鏡小姐關佩詩等出席晚宴活動,一眾佳麗齊齊盛裝亮相。

Ann作為選美項目形象總監,對於是次選美順利完成,坦言非常高興。而晚宴當晚,Ann更與同場的藝人吳家麗合照,並大讚對方是「大美人」:「第一見吳家麗,好開心!細個好鍾意睇佢做戲,亦好鍾意佢嘅電影,特別係《等愛的女人》。我覺得佢好靚,好有女人味,希望第時好似佢咁,美麗一路延續落去,外內都咁有氣質。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!