掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

張之珏戴錶帶送別 __,張之珏,

張之珏戴上岳華送贈的錶帶,向好友道別。
張之珏戴錶帶送別專程飛往溫哥華出席岳華喪禮的圈中好友甚多,其中相交逾30年的張之珏連日來十分傷心,並寫了一首「藏頭詩」送給故友,昨日更特別戴上由岳華贈 ...


張之珏戴錶帶送別

專程飛往溫哥華出席岳華喪禮的圈中好友甚多,其中相交逾30年的張之珏連日來十分傷心,並寫了一首「藏頭詩」送給故友,昨日更特別戴上由岳華贈送的錶帶,送對方最後一程,還佩戴新西蘭土著毛里人為紀念尊敬先人的吉祥物及玉石。他受訪時講到難忘往事,讚岳華是個完美的人:「我喺娛樂圈咁多年,見盡好多人跟紅頂白,可能講一套做一套,但岳華大哥唔係!係娛樂圈嘅典範。」

而元華及高雄亦有出席,元華大感可惜:「行咗先係可惜,成班老友排緊隊喇!有緣就見多幾次。」高雄則笑言岳華講有味笑話一流:「就算我講同一樣嘅笑話,都冇好笑嘅效果!我第一程送佢嚟溫哥華,第二程就送佢『上去』。」跟岳華相識52年的邵氏影星張翼,兩人曾合作《五虎屠龍》,他在台上發表感言時痛哭而要中止發言。岳華的義工朋友指他常說恬妮對外人是「慈祥」,在家中則是「慈禧」,恬妮聽完也忍不住笑。



高雄
  • 高雄
元華

  • 元華



鍾意就快D Share啦!