網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月29日 星期一

【從未放棄音樂夢】張彥博為唱歌 《開心速遞》隻鬼改由陳浚霆飾演(足本版)| 張彥博,娛樂

藝人呢條路真係唔易行,「雄姐」張彥博就係最好例子。識彈琴識結他,唱歌、樣子亦唔差。2005年,25歲嘅張彥博以組合「赤子」進軍樂壇。不過「赤子」四年後 ...




藝人呢條路真係唔易行,「雄姐」張彥博就係最好例子。

識彈琴識結他,唱歌、樣子亦唔差。2005年,25歲嘅張彥博以組合「赤子」進軍樂壇。不過「赤子」四年後約滿解散,張彥博無嘢撈,試過幕後幫手set音響。嗰段時間,佢形容係「人生低潮,連抬頭望人都唔敢」。

喺香港覺得難受,張彥博2012年開始轉戰內地音樂節目《聲動亞洲》、《快樂男聲》,一個人加一支結他,足以吸引評審譚詠麟、李克勤都要落場同佢jam歌。最後雖然贏唔到獎,但贏到人氣,連大集團銀聯都搵佢拍廣告,自信即刻晒嚟,之後更有機會參演舞台劇,期間識埋王祖藍,喺對方鼓勵下,返港入讀藝訓班,同學係細佢十歲嘅蔡思貝、陳凱琳。

入咗無綫,梗係要由茄喱啡做起,角色名字唔係某某朋友、兄弟,就係A君手下B君家丁,直至2016年《一屋老友記》廢青細寶一角,張彥博開始正式入屋,無綫亦睇準機會,有意安排佢飾演《愛•回家之開心速遞》入面嗰隻鬼──龍璟風。不過,原來張彥博仲未放棄音樂夢,當時簽咗俾王祖藍,出咗隻歌《圓缺》,龍璟風一角亦順理成章改由顧紀筠個仔陳浚霆飾演。

講真,睇得出無綫真係俾好多機會張彥博,今次《跳躍》雄姐跑出,嚟緊仲有《包青天》、《金宵大廈》、《解決師》、《法證先鋒》等劇,好彩嘅話再次跑出,咁就真係苦盡甘來喇。

鍾意就快D Share啦!