掃呢頁CODE去手機

2018年10月30日 星期二

李美慧(真名:李斯庭):李美慧坐月 稀客馬賽攬實集郵 __,李美慧,馬賽,

李美慧坐月,馬賽(左)專程來探望。前港姐李美慧(Vivi)今年7月與商人曾文豪拉埋天窗。本月23日,佢喺社交網上載小朋友相片,宣布BB女已經出世,一家 ...


李美慧坐月,馬賽(左)專程來探望。


前港姐李美慧(Vivi)今年7月與商人曾文豪拉埋天窗。本月23日,佢喺社交網上載小朋友相片,宣布BB女已經出世,一家三口相當幸福!

正值坐月期間嘅李美慧,獲唔小圈中好友前來探望,連近期甚少在港露面、主力內地發展事業嘅前港姐馬賽都有嚟。李美慧喺社交網上載咗一張手抱B女、同馬賽嘅合照,仲留言:「有朋之(自)遠方來,不亦樂乎。」見到馬賽神采發揚,別來無恙,網友都話好掛住佢。不過網民就重點放咗喺B女身上,問做咩冇着上衫、只着住條尿片就影相,小心着涼呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!