網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月1日 星期一

黃一山:一齊走唔係壞事 細龜:唔想佢咁孤單 __,黃一山,

細龜好錫仔仔!資深藝人「細龜」黃一山接受東網巨星節目訪問,談到要照顧患病的大仔,他沒有自怨自艾,更指是照顧兒子是一種褔氣!節目播出後,旋即成為全城熱話 ...


細龜好錫仔仔!


資深藝人「細龜」黃一山接受東網巨星節目訪問,談到要照顧患病的大仔,他沒有自怨自艾,更指是照顧兒子是一種褔氣!節目播出後,旋即成為全城熱話,大批網民熱議並說令人動容及催淚,更盛讚黃一山的積極樂觀。

細龜接受東網訪問時,對於想與告別兒子的想法成為熱話,他說:「其實我都年紀大,體力都下降,依家連抱佢都冇力,因為過往成日抱,手腕都勞損。如果我走先,留低個仔冇人照顧咪仲慘!一齊走其實唔係壞事,唔想留低佢一個咁孤單。」

人要活得開心

兒子八歲開始被確診後,黃一山一家未有放棄,不時一家四口周圍遊玩以享天倫樂,他說:「雖然個仔睇落好似好慘,但我哋都適應咗已經有一段好長嘅時間。平時見到好多病人,相比之下,我個仔唔係咁災難。我好珍惜同個仔相處嘅時間,因為都唔知大家幾時走,所以要活在當下,好好珍惜,要活得開心同精彩,其實喺香港已經好幸褔,冇天災冇打仗,唔會冇啖好食。人要活得開心,否則會有癌症,因為每個人都有癌細胞數,如果唔抑壓反而噬番你轉頭。」

仔仔拎過賽跑冠軍

他續說最近兒子覆診時,醫生告知兒子是因後天基因突變:「腦有白質同灰質,各佔一半,冇灰質就係老人癡呆,冇白質就等於我仔咁,早期病徵係手震、行唔到直線,再差啲就要坐輪椅。」他早年說過兒子讀幼稚園時一切正常,曾拿賽跑冠軍,直到上小一時出現手震及記憶力下降。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!