網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月13日 星期六

屢傳使女人錢 吳浩康澄清冇錢銀瓜葛 __,吳浩康,

吳浩康前晚將自己使女人錢的傳聞擺上舞台。
吳浩康前晚將自己使女人錢的傳聞擺上舞台。吳浩康(Deep)與洪卓立前晚於旺角麥花臣開騷,演唱會以「他說他的故事」為主題,兩人輪流唱歌外,還有故事圍繞兩 ...


吳浩康(Deep)與洪卓立前晚於旺角麥花臣開騷,演唱會以「他說他的故事」為主題,兩人輪流唱歌外,還有故事圍繞兩人新聞的短劇,由鄧智堅扮網民演繹,其中提到Deep使女人錢。Deep其後在台上說:「佢有錢唔代表我要使佢嘅錢。」洪卓立則說:「藝人拍拖同錢好似好有關係,大家講到好似同我好熟,分手一定係我錯。」



洪卓立行近觀眾握手。 洪卓立行近觀眾握手。

完騷後,問Deep是否將是非搬上舞台乘機宣洩,他說:「可以問番我每個女朋友,大家分開仲有冇錢銀瓜葛。有啲嘢好難解釋,騷裏面做嘅等大家有共鳴,唔通我講兩句就能夠令大家明白?」

採訪︰王連連

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!