掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

老婆大肚王祖藍大解放上樓撳鐘仔揼骨爽一爽? __,王祖藍,

老婆大肚王祖藍大解放 上樓撳鐘仔揼骨爽一爽?
老婆大肚王祖藍大解放 上樓撳鐘仔揼骨爽一爽?.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspaniframe[ ...


老婆大肚王祖藍大解放 上樓撳鐘仔揼骨爽一爽?







唔聲唔聲就到2018嘅年尾,最近王祖藍全力籌備緊自己第一次執導嘅賀歲片《你咪理,我愛你!》。星光熠熠之餘,佢都好努力,前幾日就有人見到佢通宵拍劇之後僅用$140按腳休息。




《你咪理,我愛你!》係王祖藍第一次做導演,佢碌盡人情卡搵嚟多達60位好友參與演出。為咗趕進度王祖藍30個鐘無瞓,chur報自己。凌晨4點喺山頂開完工,再拉隊落西環繼續拍。轉景期間,佢飯缶攰到食唔到,搵咗間按摩店休息。

被指為「2億樓王」嘅祖藍,對屋企人好豪爽,但自己就好慳儉,見搵咗間平民小店,僅用咗$140元按腳,坐低就極速訓著仲發出陣陣鼻鼾聲。

 



雖然身家億億聲,但公屋出身嘅王祖藍難得無「一朝富貴,喪失理智」,生活依然貼地,平日會搭港鐵、愛以超市餐包配老婆靚湯做午餐。王祖藍畀$140「快叉電」就快速走人,去附近粥舖會合工作人員,再繼續開工。





近年北上發展嘅王祖藍,賺到笑,佢一擲1.6億喺白石角買咗三間豪宅俾屋企人,其中一間仲係超過1億嘅頂層特式戶,仲用太太名義購下,錫李亞男錫到燶,所以呢排佢都好努力繼續密密搵銀。



今次佢可以一完導演夢,李亞男都非常支持佢,甚至專程外賣牛肉麵上山慰夫,等老公有啖好食,幫佢打打氣。有時仲陪王祖藍出席活動。




















鍾意就快D Share啦!