掃呢頁CODE去手機

2018年10月22日 星期一

黃心穎:三家姐澳洲出嫁!黃心穎做姊妹 網民催婚 __,黃心穎,

幾時到心穎呀?藝人黃心穎三家姐黃心慧今日喺澳洲墨爾本結婚,全家仲飛過去見證添!心穎尋晚就率先喺社交網上載同三家姐合照,並留言:「我親愛的三家姐明天要出 ...


幾時到心穎呀?


藝人黃心穎三家姐黃心慧今日喺澳洲墨爾本結婚,全家仲飛過去見證添!心穎尋晚就率先喺社交網上載同三家姐合照,並留言:「我親愛的三家姐明天要出嫁喇。莫名其妙有d(啲)緊張。」而作為大家姐嘅黃心美亦有晒出妹妹尋晚上頭相,仲話自己眼淚不自覺係咁流!

今日心美再喺Instagram update,佢拎住兩封利是,話已準備好妹妹同妹夫斟茶畀佢,仲晒出佢哋玩新郎嘅相,又有威士忌又要用wasabi刷牙,似乎姊妹團呢關都唔易過呀!之後佢就直擊婚禮盛況,見到二家姐黃心妙三個小朋友做花仔花女,而新郎哥等緊新娘出場時明顯有啲緊張,之後一對新人就錫錫,非常浪漫!

最後,一對新人喺一片花海下接受賓客嘅祝福!而心穎就做姊妹,跟喺新娘後面幫手整理婚紗,不過就未見男友馬國明蹤影,佢喺社交網留言:「姊妹唔易做呀喂」有網民就乘機追問佢哋幾時結婚呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!